Avioradar koristi kolačiće da bi Vam omogućio jednostavnije i ugodnije korištenje stranice. 

AVIORADAR - Hrvatski zrakoplovni portal

Bugarski Cargoair povremeno leti do Zagreba za DHL

Jan Kotek.

Cargoair Boeing 737-400F

Trentutačno, kad je skoro sav putnički promet prekinut, redoviti teretni promet ide bez ograničenja. Tako i DHL skoro svakodnevno dolazi u Zagreb, ali od početka krize s pandemijom koronavirusa, od 11. ožujka, dolazi iz Frankfurta ili Leipziga umjesto Bergama

Pored zrakoplova tipa Boeing 757-200F vlastite zrakoplovne tvrtke European Air Transport (QY/BCS), povremeno dođu i manji unajmljeni zrakoplovi Boeing 737-400F. Često za DHL leti u najmu bugarski zrakoplovni prijevoznik Cargoair (CGF). Tvrtka je osnovana 2007. godine s glavnom operativnom bazom u Sofiji. U floti ima 8 ovih zrakoplova i tri manja tipa Boeing 737-300F.

f_800_450_16119285_00_images_1NOVO_CargoAir_CGF_734F_LZ-CGX_ZAG_apr20_MK.jpg

Tako je u i petak, 17. travnja, iz Leipziga doletio ovaj zrakoplov s registracijom LZ-CGX te odletio dalje prema Skoplju. Zrakoplov (na slici gore) proizveden je 1996. godine za tajvanskog zrakoplovnog prijevoznika China Airlines (CI/CAL). Već dvije godine kasnije, preuzeo ga je Virgin i letio je za njegove tvrtke u Irskoj, Australiji i Belgiji sve do 2007. godine. Od 2007. do 2012. godine letio je za Brussels Airlines (SN/BEL) a do 2017. godine za poljski Enter Air (E4/ENT). I danas nosi bojanje poljskog zrakoplovnog prijevoznika s logotipom trenutačnog bugarskog vlasnika. 

I ranije dolazili su zrakoplovi bugarskog Cargoaira, te slikom izdvajamo još dva:

f_800_450_16119285_00_images_1NOVO_CargoAir_CGF_734F_LZ-CGU_ZAG_BP.jpg

LZ-CGU proizveden je 1990. godine za irskog prijevoznika Aer Lingus (EI/EIN). Od 2002. godine letio je za turskog prijevoznika MNG Airlines (MB/MNB), od 2006. za američkog Vision Airlines (RBY), te od 2016. za trenutačnog bugarskog prijevoznika.

f_800_450_16119285_00_images_1NOVO_CargoAir_CGF_734F_LZ-CGR_ZAG_BP.jpg

LZ-CGR proizveden je 1989. godine isto za irskog Aer Lingusa. Godine 2000. letio je za egipatskog prijevoznika Luxor Air (LXO), od 2001. za belgijskog Sobelair (Q7/SLR), od 2004. za ukrajinskog Aerosvit Airlines (VV/AEW), od 2009. za španjolskog Calima Aviacion (CMV), te od 2013. za trenutačnog bugarskog prijevoznika.

Foto © Marko Kovačićek & foto arhiva © Boran Pivčić (ZAG)